۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ظرفیت اشغال ۷۶ درصدی هتل‌های مشهد در نوروز ۱۴۰۳ | مشهد نیاز به پرواز فوق‌العاده دارد

  • کد خبر: ۲۱۸۹۲۲
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
ظرفیت اشغال ۷۶ درصدی هتل‌های مشهد در نوروز ۱۴۰۳ | مشهد نیاز به پرواز فوق‌العاده دارد
رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: اگر در سیستم حمل‌ونقل عمومی هوایی، ریلی و زمینی ناوگان فوق‌العاده اختصاص دهند با افزایش زائر در مشهد روبرو خواهیم شد.

محمود مادرشاهیان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت اشغال هتل‌های مشهد در نوروز گفت: تا امروز صبح با ریزش زیادی در اشغال هتل‌های مشهد مواجه نبوده‌ایم و فقط ۱۰ تا ۱۵ درصد در اشغال هتل‌ها ریزش داشتیم. شب گذشته و صبح امروز هتل‌های مشهد بیش از ۷۰ درصد تکمیل بوده‌اند.

وی ادامه داد: میانگین ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد از ابتدای طرح نوروزی ۷۶ درصد بوده است. پیش‌بینی ما این است هتل‌های مشهد در شب‌های قدر بیش از ۸۰ درصد و در تعطیلات عید فطر بیش از ۹۰ درصد اشغال شوند.

مادرشاهیان تاکید کرد: اگر ظرفیت ناوگان هوایی، ریلی و زمینی به خصوص ظرفیت هوایی ناوگان فوق‌العاده اختصاص دهند می‌توانیم با افزایش قابل توجهی از زائران در مشهد روبرو باشیم. یکی از مشکلات زائران کمبود ناوگان هوایی و ریلی است.

وی با اشاره به استقبال زائران از طرح ۱۰ روز اقامت و ۳۰ درصد تخفیف خاطرنشان کرد: این طرح با استقبال خوب زائران مواجه شده است. تخفیقات دیگری نیز به زائران می‌دادیم تا ماندگاری زائر را افزایش داده و زائران بیشتری جذب کنیم.

وی با بیان اینکه ماندگاری زائر در مشهد افزایش پیدا کرده است، گفت: یکی از اقداماتی که در این طرح به خوبی جواب داده، افزایش ماندگاری زائر در مشهد است. با تخفیف‌های ویژه‌ای که در نوروز برای زائران در نظر گرفتیم، ماندگاری زائران در مشهد افزایش یافته است. در حال حاضر با تمدید مدت زمان اقامت زائران مواجه هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->